CHINA RESTURANT

Hei dere! Nok en gang beklager jeg for dårlig blogging i går. Men vi var i byen lenge og pakket til hjemreisen i går siden vi skulle dra gry tidlig i dag. I går jeg i byen med Lise, Emilie, Lars og Didrik. Vi dro på china resturanten og spiste middag der. Veldig godt! Man får en så rar følelse av at man faktisk er i Japan/ Kina. Haha. Ellers kjøpte jeg meg nytt skjerf og skjorte. Kan legge det ut i morgen, ettersom det er på vask nesten alt sammen. Har veldig mye å blogge om, fått noen pakker som dere kommer til å bli superstoka for også!

Så kom vi til dagen i dag. Jeg måtte stå opp 06:20 for å rekke å pakke helt ferdig med toalettsaker osv. Ta en siste sjekk om jeg hadde glemt noe, litt stressende egentlig. Følte jeg ikke var våken engang. Alle er jo super gira på å stå opp så tidlig i helgene, ser jo hvor gira jeg var kvelden før.


Smakebit av mitt nye skjerf og min nye skjorte! Og trøttingene selv på toget da.

36 kommentarer

Siste innlegg