WHAT TO WEAR?

Hei dere! Som de fleste andre jenter har jeg alltid problem med å finne ut hva jeg skal ha på. Derfor er det noe jeg alltid gjør som er til stor hjelp. Jeg legger ut to plagg på sengen, starter derfra og fortsetter til jeg har satt sammen en hel outfit. Dette gjør jeg alltid kvelden før jeg skal bruke det slik at jeg ikke stresser med å finne det ut på selve dagen. Så til slutt gjenstår det bare hvem av antrekkene jeg skal bruke. Derfor varierer jeg ofte med størrelsen og lengden på plaggene. Det ene antrekket er større og det andre er mindre. Dette er noe som ofte hjelper meg, har du noen tips angående klær? -Send gjerne link til nettbutikker du liker/ handler på, så tar jeg en titt. Elsker å bare surfe på nettet!!


Hvilken outfit likte du best? (Det er ikke hvit bukse, det er beige. Brunere i virkeligheten)

37 kommentarer

Siste innlegg