MY IPHONE CASES

Hei dere! Tror jeg snart tar en spørsmålsrunde siden det kommer veldig mange spørsmål inn hver dag. Kanskje i løpet av denne uken? Tenkte jeg kunne svare på et her nå med en gang. Jeg har som sagt veldig mange iphonedeksler. Og jeg elsker alle sammen. Det er så deilig å kunne bytte iphonedeksler når som helst, ta til noe skikkelig galaxy osv. Dere skjønner meg, hvertfall dere iphonedeksel elskere. Jeg bestiller de fleste dekslene mine fra en ganske billig nettbutikk hvor de får inn nye deksler utrolig ofte. Sjekket nettsiden i stad, og de har allerede fått inn mange iphone deksler til iphone 5!!! Noen av dekslene var så fine at jeg skulle ønske jeg selv hadde iphone 5. Men til dere som er gira på nye deksler i hvertfall, bare ta en tur innom iphonedeksler.no utrolig mange å velge mellom 🙂 Leveringen tar kun opp til 1-8 dager!!

26 kommentarer

Siste innlegg