PARANORMAL ACTIVITY 4

BOYAA! Da har jeg kommet hjem fra nok en kino tur med kjære Didrik. Vi så selvfølgelig Paranormal Activity 4 og jeg synes ikke den var så bra. Skal selvfølgelig se 5’ern, kan ikke bare ende slik… Jeg har aldri sett Didrik skvette så mye før, så der fikk jeg sett en ny side av han. Haha. Endte jo så godt da vi ble hentet av pappa, jeg gikk fort i forveien og gjemte meg bak den ene hagebusken våres og skremte Didrik. Følelsen av å skremme personer er så god, hvertfall når det blir en suksess! Før vi dro på kino, dro vi ned til byen på Campino for å spise middag der. Klokken begynner å bli mye nå, så skal bare pusse tenna så blir det å legge seg med god gutten sin og bare slappe av med å se litt på tv før vi sovner.


Pusse tenna, puss, pusse tenna, puss, puss, puss.

10 kommentarer

Siste innlegg