NO MAKEUP AT ALL -NATURAL EYEBROWS

Hei! Dere har LENGE spurt om et innlegg om øyenbrynene mine. Grunnen til at jeg ikke har gjort det før er fordi jeg ikke har hatt baller nok. Jeg er ikke fornøyd med øyenbrynene mine og det er grunnen til at jeg markerer brynene mine. Jeg markerer kun der brynene allerede er og tegner på litt smått. Jeg var som sagt ganske dum første gangen jeg skulle “nappe” brynene mine og tok barberhøvelen. Øyenbrynene mine vokser utrolig tregt og jeg gleder meg til den dagen de har vokst helt ut igjen. Jeg bruker en øyenbrynspenn som er fra H&M til 29/ 39kr hvis jeg ikke husker feil. Jeg er avhengig av å tegne på. Det er trist for å være ærlig, men det er ikke så enkelt å bare kutte ned på det. Jeg har tegnet på brynene mine helt siden 9.klasse etter flere feil jeg gjorde. Jeg farget brynene og øyevippene mine i stad også, bare for å fått informert dere. Så her blir det litt før og etter resultater. Jeg er helt klar over at brynene mine ikke ser ut og bør nappes. Men jeg vil spare til jeg kan nappe dem som jeg ønsker.

85 kommentarer

Siste innlegg