BESTILT FRA NO.CHIQUELLE.COM

Hei dere! Jeg må nok være en av de som er mest gira på den nye kolleksjonen til Chiquelle. FOR noen party antrekk! Jeg har nå bestilt meg 3 produkter derfra som er her innen 1 uke tror jeg. Disse plaggene kostet heller ikke mye og var til en god pris. Var rett før jeg bestilte en annen kjole derfra som koster 899kr. Men endte opp med 3 andre herlige skjønnheter og jeg er KJEMPE fornøyd. Velger å kalle plagget til høyre for en jumpsuit. Den er langt ifra meg men synes den er så kul at jeg vil prøve å se om jeg føler meg vell i den. Skal selvfølgelig ikke bare gå slik. Fint med en shorts, bukse eller et skjørt til. Hvem vet! Men det blir min første “slik” jumpsuit. Kan eventuelt bruke den på fester å være litt rocka osv, så gleder meg til å få bruke den i en slik anledning.


Link// Link// Link

13 kommentarer

Siste innlegg