GOD HELG

Hei dere! Åh, det er så deilig å tenke på at det endelig er helg! Blir så glad av helger, noe som er en selvfølge for de fleste. Jeg hadde historieprøve i dag, gikk vel helt greit. Tørr ikke å forvente noe som helst. Etter historieprøven var de andre jentene og Endre også ferdige, derfor dro vi på McDonalds og spiste lunsj der. I norsktimenhadde Bjørg laget sjokoladekake til oss, utrolig deilig å starte helgen slik og den var så god! I dag har jeg faktisk ingen planer, men aldri i verden om jeg bare skal sitte hjemme i dag. Det takler jeg virkelig ikke, så får se om jeg finner ut av noe. Har et lite spørsmål til dere, vil dere at jeg skal legge ut et innlegg om julegave tips? Bare si ifra så kan jeg gjøre det i løpet av helgen. Ganske greit siden julen er rett rundt hjørnet. Ellers ønsker jeg dere alle sammen riktig god helg!

Min kjære venn Carsten har fått lappen nå, gratulerer såå mye<3 Han kjørte meg hjem i dag og må si han er veldig flink, så er ganske stolt!

22 kommentarer

Siste innlegg