YESTERDAY WAS A FUN NIGHT

BOYAA! I går kveld dro jeg på McDonalds med Christine og Nathalie for å spise der før veien tok videre til meg igjen hvor Carsten hentet meg siden vi skulle på filmkveld hos Thomas. Jeg og Carsten skulle hente noen i Moss som skulle på fest/ hjem fra fest men endte opp med at det var mange flere som skulle bli hentet enn det vi forventet. Da vi endelig var ferdige var klokken noe med 02:00 og jeg hadde alle tingene mine hos Thomas som selvfølgelig hadde sovnet. Prøvde å få tak i han på alle mulige måter men var redd foreldrene ville våkne. Derfor dro vi hjem til Carsten for å prøve der i stedet for å fryse ute. Etter at det hadde gått rundt 10 minutter ringte kjære Thomas og jeg fikk hentet sakene mine! Ble kjørt hjem og sovnet veldig fort i min kjære seng. Har hatt det kjempe morsomt og det er så koselig sitte på med folk som kjører.

11 kommentarer

Siste innlegg