NEW IN

Hei dere! Dro ut med pappa i dag og så på vinterstøvletter/ sko fordi jeg er dum nok til å bruke vanlige sommersko på vinteren. Ikke rart jeg får neglstopp ofte. Jeg er kjempe fornøyd med de nye skoene mine, de lave er foret mens de høye ikke er foret. Litt trist, siden jeg digget dem mest. Men de andre var så god og varme så det holder masse. Gleder meg til å bruke dem! Kjøpte meg endelig en ny parfyme også, jeg elsker sånn godteri søt lukt, det er så meg. Ellers har jeg vært veldig tidlig ute med julekalender i år. Kjøpte en kalender på Kicks hvor man får en parfyme i hver eneste luke. Det er både herre og dame parfymer. Så denne er til oss alle 5 her i huset. Gleder meg allerede til å starte på denne julekalenderen, synes den var så søt også! Noen andre som har kjøpt julekalender enda?


Julekalender 299kr Kicks

Parfyme 430kr Kicks


Sko 599kr (venstre) 499kr (høyre) DinSko

41 kommentarer

Siste innlegg