PERFECT TIMING

Hei dere! Sov SKIKKELIG dårlig i natt… Våknet klokken 04:37 nøyaktig. Har slitet med å sove de siste dagene, våkner opp og bare ligger der å tenker. På skolen i dag hadde jeg 3 timer pause så derfor dro jeg, Christine, Nathalie og Tram på McDonalds og spiste lunsj der. Jeg har blitt så sunn at det ikke er mulig. Etter en så god lunsj fikk jeg plutselig melding av tysklæreren om at vi ikke har tysk til 16:25 i dag, det var lykke. Hater så lange skoledager, har det to ganger i uken. Tirsdag er den verste dagen. Hvilken dag hater du & hvorfor?

33 kommentarer
    1. Tirsdag er verst!! Da har vi alle di verte fagene! Men hvortid begynner dere på skolen siden dere går så lenge? 😮 vi slutter 2, 2 dager i uken og halv 4, resten 😮

    2. hater torsdager fordi og tirsdager fordi da har vi skole til klokka tre. men liker onsdager fordi da har vi time til halv et.

    3. Hater Mandag!!
      1. Vel…mandag er mandag så 😛
      2. Vi har dobbelttime matte OG dobbelttime norsk-.-
      3. I Norsktimene har vi verdens værste pedolærer…det ser ut som han har vært på fest HVER dag og han er såååå trøtt i timene…og så snakker han seriøst om alt fra pærewodka til tamponger i timene…..i går begynte han å snakke om hvor “digg” Linni Meister er 😛 han er helt gæren 😛
      Og han er lærer for 8. Klasse BTW

    4. Jeg virkelig HATER onsdager(og litt fredager)! På onsdag har jeg 8 timer uten noen fritimer… Jeg går i 2. klasse på vgs, og det lengste vi er på skolen er til kvart over 3. Dere slutta utrolig seint! Sikker på at det ikke er 15.25 og ikke 16.25? 🙂

    5. HATER tirsdager! da er de verste fagene!! men 16.25 var jæævlig lenge! lengste skoledagene jeg har er til 3

    6. MANDAG! For da har jeg 2 timer matte og alle de andre dagene har jeg en. Untatt på fredag da har jeg ingen.

    7. Jeg liker ikke onsdager eller torsdager.. for, på onsdager har vi to timer tysk, og på torsdager har vi to timer gym! 😛 blææk!

    8. Det er 2 dager jeg hater overalt på jord og det er onsdager og fredager! virkelig, æsj! på skolen til halv 4 og kommer hjem halv 5, siden jeg bor 40 min unna skolen med buss :/!

    9. Kan trygt si æ hata onsdaga.. har heil dag på skola og har tysk de to siste timene, skjønner ikke hvordan to timer tysk føles som 6 timer.. hufff

    10. Må bare si at jeg elsker bloggen din!! Har lesten i et år snart å er inn på vær dag! Er det ikke normalt og følge bloggen til forbilde sitt? Mitt største ønske er jo og bli som deg fordi jeg bare ELSKER stilen din, personligheten,utsene din og alt egentlig
      De aller styggeste skoledagene er vel onsdager fordi vær eneste onsdag har vi laang dag og ikke et eneste fett fag. Det er mitt i uka (alt for langt unna helgen!) Og så går jeg rundt med dårlig hår dag den dagen. Jeg vet egentlig ikke helt, men jeg tror onsdager hater meg! :c

    11. Mandager er haaat!
      Komme på skolen etter helga er helt jævlig, for å si det rett ut! Bare det å stå opp og komme seg opp av senga er et stort ork..
      Slutter på skolen 14:35 og har naturfag, samfunnsfag og bare drit kjedelige fag hele dagen… Sovna i en av naturfagstimene her en dag, ikke så digg!
      Stor fan av deg og bloggen! Du er seriøst forbilde mitt<3
      Elsker stilen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg