RYKTER

Hei dere! Beklager for drit dårlig blogging de siste dagene, men humøret mitt har vært litt opp og ned, så har jeg bare vært for opptatt. Håper det er forståelig. Jeg har lagt merke til noen veldig rare kommentarer her på bloggen i det siste om at jeg og Didrik ikke er kjærester lenger? Hahaha. Utrolig teit. Selvom jeg kanskje ikke blogger om han HELE tiden betyr det ikke at vi har slått opp. Han bor hjemme hos meg og det gjør han fordi det rett og slett er deilig og koselig. Jeg elsker han ufattelig mye og han er den eneste gutten for meg. Vi er både bestevenner og kjærester, kan gjøre alt sammen. Han har forresten planlagt noe spesielt neste helg siden jeg har bursdag på søndag. Jeg er så nysgjerrig at det ikke er mulig! Fikk litt av overraskelsen i går og da fikk jeg velge et par varer fra junkyard til en spesiell sum. Jeg er så gira jeg nå! 

35 kommentarer

Siste innlegg