NEW WHITE AND BLACK WATCHES

Hei dere og god kveld! Jeg har alltid elsket klokker, vet ikke hvor mange jeg har akkurat nå. Kan lage et innlegg om det senere? Jeg bestilte to klokker fra Klokker.no for kun et par dager siden. De er veldig clean og er veldig fine. De kostet kun 99kr og fikk dem selvfølgelig i dag er veldig fornøyd. Har faktisk en Nixon klokke fra denne nettsiden som jeg bestilte før sommerferien. De har kjempe mange fine klokker der til veldig bra priser der. Tror jeg skal bestille en klokke til om ikke lenge, vet at pappa er veldig glad i litt store klokker og han har bursdag den 6. desember så det blir nok en ny klokke på han om ikke lenge! Det er veldig rask levering, så det synes jeg er skikkelig bra med denne nettsiden.


Link


Link

//sponset 

13 kommentarer

Siste innlegg