BEDROOM PICTURES

ALOHA! Rommet mitt er så og si lite forhold til veeeldig mange andre. Men jeg har det jeg trenger på det og utnytter den plassen jeg har. Jeg har alltid ønsker meg større rom. Så stort at jeg kunne hatt en sofakrok med bord og nok plass til å kunne gå litt rundt på rommet. På rommet mitt må kan jo nesten gå i kø for å komme frem. Jeg har øvet på en fremføring som jeg har til onsdagen, vært flink jente og ryddet hele rommet så det er kjempe fint der nå. Jeg lagde også hjemmelagde gratinerte poteter med peppersaus til som ble ferdig akkurat nå. Tillegg til at jeg tok oppvasken mens maten stod i ovnen. Jeg har også hjulpet pappa med å sette opp lampe, og som takk har jeg fått feber og var rett før jeg besvimte i stad så jeg kjappet meg opp på badet for å avkjøle ansiktet. Jeg ble så redd, haha…. Men nå skal jeg kose meg masse med god mat!

29 kommentarer

Siste innlegg