BESTILT FRA FOOTWAY.NO

Hei! Jeg er nesten like sjokkert som dere at jeg allerede nå har kjøpt hele TO nye vintersko. Jeg har alltid brukt sommersko på vinteren. Derfor har jeg valgt et par vintersko til fra en nettside som heter Footway.no! De var faktisk ganske billig og jeg likte de kjempe godt. Ettersom jeg allerede nå har vintersko i brune og vinrøde valgte jeg derfor svarte. De ser så bra ut! Og jeg har solgt et av mine festpumps og så nå står det kun et par festpumps på hyllen min. Da fant jeg like godt noen billige festsko i samme slengen, de kostet jo under 200-500 lappen. Ufattelig billig. Har allerede et par festsko derfra fra før av, har i beige. Og de som er under her er i blå er prikk like! Håper så inderlig at de tar inn flere farger av de skoene snart! Jeg elsker dem og de er så gode å gå med. De er i perfekt høyde for meg. Klarer knapt å vente til jeg får mine nye sko!

Link// Link// Link
 

12 kommentarer

Siste innlegg