MAKEUP BY MY SISTER

Hei! Nå nettopp sminket søsteren min meg. Hun går en skjønnhet/ hudpleielinje i Sarpsborg og hun stortrives der. Det er enda godt å vite! Hun hadde derfor i oppgave om å prøve ut mer vågal festsminke på noen til i morgen og da øvde hun seg litt på meg. Jeg har aldri hatt på meg foundation så jeg var selvfølgelig ganske skeptisk og lagde grimaser mens hun påførte det. Sjeldent jeg blir sminket av venner, men det er jo egentlig bare kjempe gøy! Resultatet synes jeg ble sjokkerende. Aldri gått med så mye sminke før. Jeg ble overrasket over hvor flink søsteren min var, så tror faktisk hun blir min nye stylist hvis jeg skal på fester. Så nå gjenstår det bare et spørsmål, naturlig eller sminke?

En flott venninne av meg ved navn Ingvild har hatt en oppgave om å skrive en reportasje som skal ha blitt publisert i Moss Avis. Ingvild har nemlig min kontaktlærer Gudrun som lærer i Mediafaget i VGS2. Hun valgte å intervjue meg litt angående blogging osv. Så vi begge hadde satt stor pris på hvis dere hadde lest innlegget på Moss Avis HER og kanskje likt/ kommentert det? 

42 kommentarer

Siste innlegg