MY PROMDRESS

Ååååååååh! Jeg har bestilt meg ballkjole nå, gjorde det nettopp og jeg er kjempe fornøyd! Det ble ingen av de kjolene jeg først bestemte meg for. Selvom det er et russeball, er ikke tema festkjoler som jeg først var gira på å kjøpe. Det gikk opp for meg at det faktisk er et skikkelig ball hvor jentene går med lange kjoler. Jeg valgte til slutt en lang en, i en uvirkelig nydelig farge. Den er mer ballaktig og de fleste andre jeg har hørt med skal også ha lang kjole. Gleder meg til å få denne kjolen hjem, betalte med express så den vil komme i løpet av neste uke tror jeg. Gjett om jeg gleder meg nå! Jeg og Didrik har forresten bestilt hotellrom på hotellet ballet blir holdt. Russeballet skal bli holdt på Quality Hotellet i Sarpsborg med tre retters middag og show etter maten. Det er så deilig å tenke på at jeg ikke trenger å stresse med at jeg må hjem den kvelden og heller bare legge meg til å sove på det helt fantastiske hotellet. NÅ er jeg klar for russeball.


Kjolen kostet 925 kr. Link til kjolen her.

34 kommentarer

Siste innlegg