IT WAS A PIECE OF HELL

Hei! Deilig å endelig bli ferdig med matte eksamen i 1p, matte 2p gjenstår enda og er til onsdag. Det gikk helt greit i starten med prøven helt til jeg kom til del 2. Jeg skjønte ikke en dritt og jeg hadde alle hjelpemidler som jeg trengte men likevel fant jeg ikke reglene i boken. Jeg ble så stresset og sur, ja, egentlig alt på en gang så jeg begynte å gråte. Lol, tøffa. Det blir bare for mye noen ganger. I år ble jeg fortalt at de har forminsket vanskelighetsgraden på matte eksamen, men jeg har ikke lagt merke til noe forskjell på det. Denne eksamen gikk til helvete for å være helt ærlig. Jeg vil bare takke alle som har støttet meg og hadde tro på meg, setter så stor pris på det! Dere aner ikke..


Fotograf: Jeanett Haslien

37 kommentarer
    1. Uff, dumt at det gikk dårlig på matte eksamen! Det har skjedd med meg også før.. Men får håpe du kanskje blir overasket over at du fikk en bra karakteren da!

    2. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som har vanske med matte, selvom jeg bare går i 9.klasse. Jeg er alltid nervøs for matte prøver og tentamen. Selv om det er oppg jeg vet jeg hadde klart i timen, klarer jeg det ikke på prøven. Jeg blir alltid så stresset, får hjerneteppe og tenker bare at alle svarene er gale.

    3. huuuff ,hater matte hahah, jaja, du er sikkert flink å alt i alt går nok sikkert kjempe bra!:) stå på madeleine! 😀

    4. offda, men hvis det er til noen trøst er det endel som har fått dårlig karakter. så du er ikke alene <3 6 av 10 fikk faktisk stryk på eksamen i S-matte!

    5. Jeg forstår deg godt. Det er på akkurat samme måte med meg. Man får ofte lyst til å gi opp, men man må bare stå på! Jeg har aldri likt matte, og ikke vert noe god i det heller. Så utrolig kjedelig når dette er ett så viktig fag. Men da får vi vel bare tenke på at det er flere en bare oss selv som sliter:)
      Lykke til! Jeg heier på deg !

    6. Så synd. Jeg har stryket i matte siden jeg starte på ungdomskolen og besto aldri en prøve på barneskolen. Tok en sjekk hos en mann som det viste seg at jeg har dyskalkuli. Altså, at man forstår ikke matematikk, akkurat som en med dysleksi ikke forstår å plassere bokstavene sammen. Du burde sjekke deg for dette, så kanskje du vil få bedre hjelp, eller fritak. 🙂

    7. Dumt det gikk sånn. Jeg sliter også utrolig mye med matte, henger etter og skjønner ingenting. Skjønner godt du begynte å gråte, har matte tentamen til uka, og gruner meg skikkelig. Hater matte, får det ikke til å stemme!

    8. Off, stakkars deg! 🙁 Dumt at det gikk dårlig. Du er ikke den eneste som begynner å gråte når det kommer til matte, jeg begynner faktisk også! Begynner alltid å gråte bare jeg blir stresset nok, og er det noe som virkelig får meg stresset så er det matteoppgaver.

    9. det er ikke karakterene som betyr det meste i dag. karakterene har du resten av livet ditt på å ta opp igjen. tenk hvor heldig du er som har en kjæreste, gode venner, familie og at hele norge heier på deg. en nerd som får 6ere i alle fag trenger ikke være sosialt smart, ha gode venner og et godt liv. et god menneske på innsiden er mye viktigere enn en 6er på arket. jeg beundrer deg madelen, stå på videre<3

    10. huske æ hadde matteeksamen og æ fikk bare 1 i karakter…
      Men det viktigste e at man faktisk gjør sitt beste 🙂

    11. Det kommer til å gå bra skal du se 🙂 jeg føler med deg, skal ha matte eksamen i 2P i morgen jeg også.. grur meg i hel! men som de sier, det ordner seg for snille piker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg