1. ADVENT

Hallo! I dag er det 1. advent og første lyset er tent. Allerede nå kjenner jeg at julestemningen kommer smått. I julekalenderen min i dag fra Kicks var det en hudkrem som er kjempe bra, den gjør huden renere og du ser resultater etter 8 uker. Litt lenge men vi liker å få resultater! Jeg bruker egentlig ingen spesielle kremer på huden min utenom body lotion og vanlig ansiktskrem bare. Baktepoteter står inne i ovnen og er snart klare til å spises, jeg gleder meg kjempe masse. Skal drukne den i smør og mais, det er så godt sammen!! Jeg har også veldig lyst til å kjøpe inn litt godteri til i kveld fordi det selvfølgelig er søndagsfilm i kveld. Jeg elsker at det er filmer på søndager, det er den dagen i uken hvor man kan slappe av og egentlig ikke har noen spesielle planer. Jeg har 3 favoritt dager i uken, det er mandag, torsdag og søndag. Mandag fordi jeg slutter 09:15, torsdag fordi jeg slutter 12:50 og søndag fordi det er den offisielle slappe av dagen. Hva er dine favoritt dager?

27 kommentarer

Siste innlegg