KVELDSKOS

Hei dere! Som sagt var jeg hos Thomas i går. Det var skikkelig koselig. Vi lagde først mat, poteter og bearnaise mens resten av familien satt ved siden av og koste seg med å se på film. Den familien der er så god, og er alltid i så godt humør. Digger dem. Jeg og Thomas var i garasjen hvor de har prosjektor på stor skjerm og så Sinister. Filmen var ganske anderledes enn filmer jeg har sett før, den var ikke skummel men man skvatt en god del. Både jeg og Thomas holde på å sovne et par ganger, rett og slett fordi vi begge var slitne. Men det var kjempe koselig og må ikke bli så lenge igjen til neste gang håper jeg. Nå har jeg akkurat vært å tatt sol med Nathalie, lenge siden sist nå så det var ufattelig deilig.

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

 

8 kommentarer

Siste innlegg