TO KJAPPE SPØRSMÅL

Hei dere! La merke til at noen av dere kommenterte det samme i går og tenkte jeg bare kunne svare kort og enkelt på det. Jeg er 164/ 165 cm høy, jeg hater den høyden og skulle ønske jeg var 170. Ellers har en del av dere reagert på at jeg ikke skriver like mye om Didrik på bloggen lenger. Eneste grunnen er fordi vi for det meste gjør det samme hele tiden, han bor hos meg og da har vi samme rutine hele tiden. Middag, tv, pcpause osv. Vi er kjærester og er like forelsket enda.

I går var jeg som sagt hos Haakon, det var vors der før vi dro videre ut på byen for å feire. Jeg er nok den jenta som er best på å gjøre første inntrykk. Haakon ville ha meg med ut for å poppe en champagne, jeg hadde på høyhæler og når jeg skulle inn igjen sier Nathalie “Madde pass på, det er glatt” Og vips er jeg verre enn å se bambi på isen, jeg hadde vinglass i hånden all drikken ble tømt utover kjøkkenet og jeg fikk virkelig aldri fotfeste pga snøen under skoene mine. Hele kvelden ble jeg da kalt for bambi, utrolig flaut men herregud, hadde det vært en annen hadde jeg ledd like mye som dem gjorde da jeg falt. Hahaha. Som sagt er jeg ikke noe fan av byen så det var ingen opptur for meg, hadde det morsommere hjemme hos Haakon. Man kan nesten sammenligne byen som en dyrehage på kveldene, sykt hvordan mennesker oppfører seg.

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

17 kommentarer

Siste innlegg