WORK OUT AND NEW NAILPOLISH

Hei dere! I går lakket jeg neglene mine med en neglelakk fra BikBok så påførte jeg en annen glitter neglelakk fra Vita over så det ble skikkelig glitteraktig! Jeg hadde fri i dag fordi andre elever hadde terminprøve i dag. Utrolig deilig å ha fri og jeg har selvfølgelig utnyttet den. Jeg sov til klokken 12:00, sendte melding til jentene om at jeg ble med på trening så var det rett opp på Spenst å trene! Utrolig deilig økt i dag, etter treningsøkten spiste vi også god lunsj. Nå sitter jeg nydusjet og skal slappe av resten av dagen. Har skole dra 08:00 til 16:25 i morgen og har fulle timer helt frem til da, buhu… Ha en fin mandag!


Bilde ble tatt før jeg fjernet alt det jeg hadde bommet på…

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

22 kommentarer

Siste innlegg