STAY TUNED

Hei dere! Jeg skulle ta meg en liten powernap i går klokken 19:30, endte opp med at jeg våknet 00:30. Kjempe kult, satt på mobilen langt utover natten. Tror dere ikke jeg klarte å forsove meg i dag også? Det er første gang jeg forsover meg i 3 vgs. Det måtte jo skje en gang… Jeg hadde foredrag i dag sammen med Daniel og Eirik. Følte at jeg ødela for oss alle ettersom de var mye bedre forberedt enn meg, så får dem eller vi dårligere enn 4, vet jeg at det skyldes meg. Får håpe det bare var godt nok til at vi får en 4.

Ellers vil jeg bare informere dere om at det kommer en konkurranse i kveld som avsluttes allerede i morgen fordi jeg skal holde nok en konkurranse til søndag. Dere kommer til å elske begge disse konkurransene, vet at veldig mange av dere elsker dette dere kan vinne i kveldens konkurranse. Så hold dere oppdaterte og gled dere virkelig! Dette er en perfekt julegave til både dame og herre.

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

11 kommentarer

Siste innlegg