METHOD MAN AND REDMAN

Hei dere! Mange av dere som skal på Method Man & Redman konserten 19. desember? Jeg hadde tenkt til å dra, men jeg har en hørselskade som jeg ikke kan sette på prøve på grunn av at jeg kun hører på et øret og må derfor passe på å ikke høre på for høy musikk. Derfor ga jeg disse billettene til noen andre venner, så får håpe de får det knall på denne konserten. Method Man & Redman er også snart aktuelle med sitt nye album Blackout III. Utrolig rått at disse kommer tilbake til Norge for å holde nok en konsert for fans. Gutta som er kjent for å gi alt på scenen. Gutta sine siste utgivelse som var Blackout II fikk dem en femmer i Aftenposten, noen som tror de klarer å slå til med en sekser denne gangen?

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

6 kommentarer
    1. Du bør skaffe deg spesiallagde ørepropper, og gå med dem når du er i støyete rom og på konserter, det hjelper. Jeg hører og veeldig dårlig på det ene øret. Og bruker alltid ørepropper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg