PROMNIGHT

Hei dereI I går var jeg på russeball og sjekket inn på hotellet klokken 16:00, altså fra den tiden hadde jeg 3 timer på meg, så jeg satt i nesten 2 timer og så på tv, til tiden nærmet seg. Etter både jeg og Didrik var klare var gangen og lobbyen full av fine mennesker. Tror jeg aldri har sett så mange fine kjoler på en gang før. Vi hadde show under middagen, noe som var skikkelig koselig. Det var ufattelig mange folk der, men det gjorde stemningen bare bra. Utover kvelden ble folk stadig bedre i humør. Jeg hadde ikke lysten til å drikke i går dessverre så jeg hold meg edru hele kvelden, noe som jeg ikke har noe i mot. Jeg drikker ikke så mye og synes det egentlig er greit. Koser meg mye uansett! Det var en koselig kveld, jeg og Didrik hadde som sagt hotellrom så det var dødsdeilig å bare ta av seg kjolen å legge seg. Tror nok veldig mange var utslitte etter i går. Mange som tok kvelden litt tidlig. Nå sitter jeg i sengen med Didrik og vi skal bare slappe av i hele dag. Har dere hatt en fin helg?


Kjolen min er fra JennyJoseph.com!

34 kommentarer

Siste innlegg