NEW HAIRDONUT STYLE

Hei dere! Jeg kjøpte jo en anderledes donut dott på CMYK for litt siden og prøvde den ut i dag. Det så kjempe fint ut, men jeg brukte 15 minutter på å faktisk få det til mens andre bruker 2 minutter. Øvelse gjør mester, dette skal jeg få til kjapt til slutt. Det passet meg helt perfekt å ta denne frisyren i dag fordi håret mitt var så umulig i dag. Kanskje lage en videoblogg om både hvordan jeg krøller håret mitt og hvordan jeg setter det opp i denne donuten hvis dere er interesserte? 🙂 

Jeg fikset også neglene mine litt i går, de er ikke så lange men gjett om jeg skal spare til lange nå. Har endelig blitt kvitt denne vanen om å bite neglene. Det var virkelig på tide, jeg hadde så uvirkelig lange negler før.

Skjorten er fra Carlings & dekslet er fra Ebay.

23 kommentarer

Siste innlegg