PARTY OUTFIT BY ME

Hei dere! Vært i butikken igjen og kjøpt med Bose høytaler!! Super bra lyd i den og den er så søt. Synes den er skikkelig classy og så er den liten og kan ta den med overalt. Jeg er blitt kvalm og tror jeg begynner å bli syk. Garantert mamma og pappa som har fått smittet meg denne gangen… Typisk! Siden jeg ikke er i “tabildeavmegselv” humør, begynte jeg å mikse litt på et antrekk som kan brukes på fester eventuelt som ikke er super pyntet men forde et skikkelig festantrekk. Noen av disse produktene er noen av julegavene mine som dere skal få sett bedre om ikke så alt for lenge. Jeg er forelsket i skoene, kjennes så vidt ut som om jeg går i høye heler med dem, og genseren som har et ufattelig deilig stoff.


Genseren Sheinside Shorts MadLady Pumps Nelly Smykke Chiquelle

23 kommentarer

Siste innlegg