PINK SKULL CASE AND NAILPOLISH

BOYAA! Beachit skjorter med hette kan nå kjøpes på hjemmesiden våres!! Håper dere liker dem like mye som oss. Jeg har laget meg hjemmelagdegratinerte poteter, noe dere sikkert har fått godt inntrykk av at jeg liker. Det er et av mine favoritt retter. Det tar tid å gjøre det klart til det skal i ovnen, når det er i ovnen skal det stå i nøyaktig 1 time. Tro meg, jeg hater å vente på mat. Hvertfall når det er snakk om poteter. Jeg har bestilt enda et deksel fra Ebay som kom for litt siden, jeg er så forelsket. Jeg får aldri nok av deksler, jeg venter allerede på fler… Jeg har planer om å lakke neglene mine nå, blir så fort lei av det jeg tar på. Går maks 3-4 dager med samme så må jeg bytte igjen. Grunnen til det er fordi jeg elsker variasjon og jeg har så mange flotte neglelakker jeg vil bruke!



20 kommentarer

Siste innlegg