NELLY LOVE

Hei søtinger! Jeg har den ultimate gidder ikke å ta bilder av meg selv dagen i dag. Så for å ikke droppe å skrive et blogginnlegg kan jeg like gjerne legge inn noen godbiter fra Nelly.com! Jeg har enda ikke fått sendt genseren i retur pga jeg ikke har skriver hjemme så får kun gjort det på skolen dessverre. Vennene mine bor ikke så nærme meg at jeg orker å gå dit heller. Så må få gjort det kanskje kjapt nå til mandag.

Ellers lurte jeg på om dere kunne hjulpet meg med noe. Jeg ser etter en sølvneglelakk som er kjempe blank og som man nesten kan speile seg i. Den har blitt fryktelig populær på for eksempel instagram og weheartit. Jeg er så desperat etter å finne den for tiden. Den er så fin! Jeg finner den ingen steder, så hvis noen av dere vet hvor man kan få kjøpt den vær så snill å legg igjen link her <3


Kjole 1 link – Kjole 2 link – Kjole 3 link

Bukse nr 1 link – Jumpsuit link – Bukse nr 2 link

Sko nr 1 link – Sko nr 2 link – Sko nr 3 link

Mobilveske link – Sekk link – Veske link 

42 kommentarer

Siste innlegg