PHOTOSHOOT BY JEANETT HASLIEN

Hallo! Jeg har nettopp kommet hjem fra familiemiddag, kjempe god mat og flott dessert. Jeg elsker krydderkake og den vi spiste der var suuuper god. Jeg skal fortelle dere litt mer om det i morgen og legge til bilder. Nå er Jeanett Haslien (blogglink) ferdig med redigeringen av bildene etter shooten jeg var på for litt siden. Ganske naturlig shoot med lyse farger. Men dette er kun serie nr 1, de andre bildene vil være mørkere og er mest sannsynlig ferdig i neste uke en gang. Om noen av dere får lyst til å lage header er det bare å bruke noen av disse bildene. 

Hvis dere kunne vært noen engler og gjort meg en liten tjeneste så stem på Jeanett Haslien i Vixen konkurransen, hun fortjener virkelig dette så flink som hun er. Siste frist til å stemme er 12.januar så en stor takk til dere om vil hjelpe hun. Betyr både mye for meg og Jeanett.












Fotograf: Jeanett Haslien

121 kommentarer

Siste innlegg