NEW NIKE SHOES

ALOHA! Nå er endelig Zalando pakken kommet, jeg kjøpte et par Nike treningssko for rundt to uker siden, tok litt lenger tid enn det det skulle så var redd det hadde skjedd noe. Men de er fremme nå og jeg elsker dem. De koster kun 529kr og var da selvfølgelig på salgs! Jeg bruker til vanlig størrelse 37, men på disse måtte man velge mellom 36,5 og 37,5 osv. Jeg bestilte dem i 37,5 og de er akkurat som vanlig skostørrelse. Gleder meg til å bruke dem på Spenst i morgen! 

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal dra på kino med min flotte søster og venninnene. Det blir kjempe koselig, men gruer meg litt må jeg innrømme. Jeg synes ikke slike filmer jeg skumle, men de høye lydene gjør så jeg skvetter så brutalt. For en periode tilbake da jeg var på kino med Didrik fikk jeg sparket en mann i hodet. Det kommer av at fordi hver eneste gang jeg skvetter løfter jeg det ene benet… Haha, det var så ufattelig pinlig.

19 kommentarer

Siste innlegg