NEW IN

Hei kjære lesere <3 Som sagt var jeg i Sverige med Nathalie tidligere i dag. Vi kjøpte ufattelig mye godteri og dro derfra litt fattigere enn forventet. Jeg trengte nye treningsklær så jeg kjøpte det i samme slengen og jeg er super fornøyd med det jeg fant. Shortsen er kjempe behagelig og er ikke så stram. Liker veldig godt disse treningsgenserne, de er så gode å ha på! Ikke minst min nye sportsbh, den elsker jeg i både fargen og kvaliteten. Totalsummen var heller ikke dårlig så der gjorde jeg noe bra. 

Akkurat nå sitter jeg å venter på at premiæren av Idol skal starte, men først må jeg løpe ned å lage meg noe med bearnaise. Da er alt perfekt og er da klar for Idol. Ettersom jeg og Didrik har masse nam å kose oss med blir nok hele kvelden fullt av film-maraton, noe jeg elsker. 


Alt er fra Stadium på Nordby Shoppingsenter!!
 

17 kommentarer

Siste innlegg