PARTY OUTFIT BY ME

BOYAA! Jeg har dessverre blitt syk, øya renner og nesa er tett. Men jeg har det gøy med den hese stemmen min så det hjelper humøret litt. Jeg har vært på posten i dag og sendt flere bestillinger avgårde. Etter det dro jeg og pappa i butikken for å handle inn ingrediensene til middagen vi skal ha i dag. Alle går rundt å gleder seg, den er så goood. Ja, det er snakk om biff stroganoff!! Det er så mye gode smaker i denne retten. Ellers er jeg ikke så gira på å ta bilder av meg selv når jeg er i denne formen så tok heller å mikset sammen litt klær igjen og gjorde det til en partyoutfit. Jeg skal ta bilder av meg med dette på senere, bare jeg blir litt friskere først. Ha en fin og god lørdag!


Sko Nelly Shorts Sheinside (utsolgt) Genser Sheinside (link) Smykke Sheinside (link). 

21 kommentarer

Siste innlegg