BESTILT FRA RIDESTORE

Hei! Hatt lang skoledag i dag, men klager ikke. Har vært flink å trent i dag, spist sunn lunsj og er fornøyd med det jeg har gjort i dag. Jeg var en tur innom Ridestore i går og sjekket litt, de har fått inn masse nytt og jeg hadde ikke vært inne på denne nettbutikken på evigheter. Jeg fant masse jeg hadde lyst på, åpnet skikkelig mange faner. Men fant til slutt 2 ting jeg ikke klarte å la være å bestille. Begge varene var billig så jeg er fornøyd med kjøpet. Gleder meg til å kunne bruket dette. Lager selvfølgelig et innlegg om det når jeg har fått det, herregud som jeg gleder meg. Jeg pleier ikke å kjøpe så mye til meg selv egentlig, så når jeg først gjør det er det ikke bare sånn dilldall, men noe jeg faktisk vil ha og ønsker å bruke veldig lenge. Jeg er den personen som er avhengig av solbriller, og disse solbrillene forelsket jeg meg i med en gang.


Tok den i størrelse M, link her.

Link her.

21 kommentarer

Siste innlegg