SRSLY

Hei dere! Våknet igjen med feber og kaldsvettet så ble hjemme. Mamma sliter med det samme så kanskje det er hun som har smittet meg. Det er så jævlig at jeg må ut i kulden for å avkjøle meg. Jeg hater virkelig å være syk, jeg hadde til og med gledet meg til å ta med lunsjen min på skolen i dag. Men men, skal ikke bare være lett. Har sittet i kjelleren med mamma enda en dag og bare slappet av. Siden syk er noe av det kjedeligste jeg vet om har jeg ryddet litt og vasket opp. Og jeg bestilte meg en lommebok fra nelly nå nettopp som jeg har sett på en stund. Den er veldig enkel men den er så fin og har mye plass så derfor valgte jeg å kjøpe meg en ny lommebok. Hadde en rabattkode også ettersom jeg kjøpte en fitnessblanding som innebærer nelly rabattkoder så fikk den litt billigere!


Ellers har jeg oppdatert salgsbloggen min, trykk HER for å komme direkte til den.

17 kommentarer

Siste innlegg