DAGENS OUTFIT 28.JAN.13

ALOHA! Fy som jeg elsker mandager, de er helt perfekte. Slutter tidlig og kan dra hjem for å sove så lenge jeg vil. Nå sitter både jeg og Didrik med nesa i været fordi vi lukter middag. Magen rumler og jeg er kjempe gira på å få spise snart, jeg er så sulten. Forresten!!! Det glemte jeg nesten å fortelle dere. Som dere kanskje husker var jeg på kino i går og så filmen Django, den var drit bra. I starten var jeg skeptisk men etter 15 minutter ble det plutselig skikkelig spennende. Vil ikke avsløre noe om filmen egentlig, men det handler om 1800- tallet når fargede ble brukt som slaver osv. Hvordan dem ble solgt til menn med makt og hvordan dem ble behandlet. Dette hørte jo nesten bare trist ut, men det er en kjempe bra film fordi det er masse action rundt det og mer kan jeg egentlig ikke avsløre. Men tro meg, det er ikke en slik film hvor man kun sitter å ser på fargede blir mishandlet, da hadde jeg godt ut av kinosalen med en gang for sånt takler jeg ikke.


Skjorte Junkyard Tanktop Ridestore (direktelink) Bukse BikBok Sko DinSko Klokke Klokker Solbriller Ridestore (direktelink)

39 kommentarer

Siste innlegg