WHAT A NIGHT

Hei! Vil bare si tusen takk for så fine og gode kommentarer i det siste. Og ikke minst tilbakemeldingen på artikkelen om meg på Side2, det er så betydningsfullt for meg. Jeg har allerede noen konkurranser som venter, men har bestilt noe fra nettet som jeg skal ha i en senere konkurranse rett og slett fordi jeg har lyst til å gi dere litt ekstra. Jeg har sovet veldig lite i natt, 1-2 timer. Hatt problemer med kaldsvetting noe jeg har enda og ikke minst denne irriterende feberen som kommer. Jeg blir aldri helt frisk føler jeg, det kommer alltid tilbake når jeg først føler meg bra. Derfor var jeg utrolig trøtt på skolen i dag, i media timene ble jeg så overtrøtt av at jeg ikke har sovet mye så latteren var på plass. Jeg sover til 07:20 hver eneste dag nå, jeg orker virkelig ikke å fikse meg før skolen. Jeg sier heller ja takk til mer søvn.

13 kommentarer

Siste innlegg