UBESKRIVELIG

Hei! Jeg klikket innom på forsiden av blogg.no i dag for å se hvilken plass jeg lå på og jeg ligger på 13. plass med 11872 unike lesere (egentlig 12348) men jeg klager viiirkelig ikke. Det er så søtt å se at jeg har så mange norske lesere, jeg er egentlig litt glad for at bloggsystemet har endret til at kun norskstatistikk tells. For da klarer jeg faktisk å holde meg oppdatert på hvor mange utenlandske lesere jeg har. Det liker jeg veldig godt, for jeg har aldri visst hvor mange utenlandske lesere jeg hadde før det nye systemet. Jeg synes det er helt vannvittig at jeg faktisk ligger så høyt oppe. Husker når jeg lå på 100.plass, jeg fikk gledestårer. Aldri i verden om at jeg trodde jeg skulle oppnå dette.

Dere må ikke glemme at det er dere som har gjort dette, dere leser bloggen min, sender meg koselig fanmail, og ikke minst kommenterer så ofte på bloggen min. Jeg klager virkelig ikke, jeg er så glad for tiden og dere hjelper meg sånn. Junkyard konkurransen er i morgen, og dere kommer til å elske premien. Jeg gleder meg som en liten unge å starte de andre konkurransene jeg har på lager til dere også. Dere fortjener det så mye.

44 kommentarer

Siste innlegg