DAGENS OUTFIT 02.FEB.13

BOYAA! I dag skulle jeg egentlig til min flotte Ingvild, men slet med å skaffe skyss så ble dessverre ikke noe av. Så nå krysser jeg fingrene for at Didrik ikke skal noe så jeg kan lage god middag og kake med han i dag. Fikk plutselig et sånt kick hvor jeg ville bake både kake og muffins. Vil lage mini cupcakes, har sånn bittesmå muffinspapir eller hva det heter (haha) så forhåpentligvis blir det en lørdagskveld med kjæresten og ikke en alenekveld. Solbrillene jeg har på meg under er jeg helt forelsket i. Har brukt dem såååå mye i det siste, behandler dem som mitt eget barn. Hvis dere vil titte litt mer på disse solbrillene så trykk her for hjemmesiden og her for direktelink til solbrillene. Men nå skal jeg prøve å smiske til meg en kjøretur til butikken, vil ikke gå i den kulden her… Hva er deres planer for i dag?


Jakke Junkyard Skjorte BikBok Bukse RutStore Sko DinSko Skjerf BikBok Hansker Cubus Solbriller SolGlass

43 kommentarer

Siste innlegg