GÅRSDAGENS INNKJØP 06.FEB.13

Hei! Jeg var i byen en kjapp tur med gode Martine og bare tittet litt i går kveld. Jeg hadde utrolig flaks da jeg gikk inn på Carlings. Har sett på en genser der veldig lenge, men jeg synes den var dyr så jeg kjøpte den ikke. Men i går var den på 70% så gjett om jeg gikk ut at butikken med et smil i ansiktet og en pose i hånden. Endelig! Jeg sluttet tidlig i dag fordi jeg var flink å valgte ut meg selv om første ut i samtaleprøve med to andre. Jeg fikk karakter 3, egentlig fornøyd med den ettersom jeg ikke kan så mye om tema vi hadde. Jeg gidder ikke å fremstå som et skolelys når jeg ikke er det, jeg må søke som privatist i dag også i 1p og 2p. Siste muligheten til å melde meg på ellers får jeg ikke gjort det før i november, og det vil jeg virkelig ikke vente så lenge.


Carlings

Cubus

Cubus

Cubus

29 kommentarer

Siste innlegg