SURFNECKLACE

Hei dere! Vi hadde ikke gym i dag, som betyr at jeg hadde fri hele denne dagen. Likevel våknet jeg rundt 08:00, fikk ikke sove igjen. Derfor har jeg ligget frem til nå og sett på filmer på Netflix. Jeg bestilte noen surfesmykket fra ebay for bare noen dager siden og de kom på lørdag. Jeg er forelsket og jeg elsker dem. Perfekt størrelse og nydelig sommerfølelse ved å bare se på dem. Satser på at BeachIt smykkene blir like flotte som disse, vi får faktisk bilder av BeachIt smykkene om noen dager. Gleder meg veldig. Jeg har forresten noen nydelig kjoler som jeg har lagt ut på salg på salgsbloggen min, ta en titt! Kommer til å bli mye nytt på salgsbloggen fremover, så hold dere oppdaterte.

Jeg har forresten kåret vinnerne av den siste konkurransen hvor du kunne vinne kinobilletter til Beautiful Creatures. Vinnerne ble: Hilde, Martine Nielsen, Anne Håndlykken, Julie Tvilde og Helene Nilsen. Gratulerer såå mye til dere og gled dere til filmen!!!

18 kommentarer

Siste innlegg