VALENTINE’S DAY

Hei dere! Jeg og Didrik feiret valentinsdagen i går med å spise på en italiensk resturant, det var så utrolig god mat der og stemningen fikk deg til å føle ut som du var i syden. Jeg spiste pasta carbonara, kjempe godt! Didrik tok noe med tigerreker, noe jeg ikke likte… Etter middagen var vi så trøtte og mette at vi droppet kinoen, dro heller til mormoren hans og slappet av der. Han hadde kjøpt to klesplagg til meg fra Carlings, noe han traff midt i blinken på. Jeg ga han to klokker, den ene var daniel wellington klokke som jeg vet han elsker og den andre husker jeg ikke helt merke på. Fant heller ikke den klokken nå.. Men så ut som han ble fornøyd med begge to så det gjorde meg kjempe glad. Måtte dessverre avslutte valentinsdagen tidligere ettersom jeg måtte øve til prøven som jeg skulle ha i dag, men ikke hadde likevel. Litt kjipt, men da er jeg heldig og får øve mer. Noe som gleder meg mye nå er at det er vinterferie, jippi !Hadde dere en fin valentinsdag & har dere vinterferie nå?


Direktelink til klokken her.
 

15 kommentarer

Siste innlegg