PAKKER TIL I MORGEN

Hei allihopa! Nå har jeg akkurat spist god mat, poteter og bearnaise selvfølgelig. Ah, det er så godt det. Skulle ikke vært lov engang. I morgen drar jeg til Bergen med Didrik for å tilbringe vinterferien hos familien hans der. Gleder meg kjempe masse til å møte dem igjen. En ganske gjennomført familie vil jeg si, de har humor, utstråling, gode egenskaper og mye mer. Min familie nr 2. Lillesøsteren til Didrik er en av de nydeligste jentene jeg har sett og møtt. Latteren hennes er så nydelig, ikke minst stemmen hennes. For å ikke glemme Kissy som er hunden. Håper hun husker meg, for hun skal nemlig sove med meg alle nettene fremover. Jeg pakker jo alltid for mye, så det skal bli gøy å se om alt får plass i baggen. Må gjøre som jeg alltid pleier å gjøre når jeg reiser, ta på meg det som tar mest plass. Haha, smarta. 

27 kommentarer

Siste innlegg