SOTRA KAMP

Hallo! Nå har jeg fryktelig dårlig tid, skal på Sotra med resten av familien til Didrik for å se Lise stjerna spille fotballkamp. Har ikke gjort noe spesielt i dag annet enn å ha vært med Didrik ned på politistasjonen for å fikse nytt pass. Nettopp spist middag så er kjempe mett. Fikk høre at det er et senter i Sotra så kanskje det blir litt små titting, jeg vet ikke men kanskje. En annen tilfeldig ting jeg bare vil ta med her er at jeg fikk super lange øyevipper i dag, ble sjokkert. Har mine tider hvor dem er super lange, men det er sjeldent. Så kjempe gøy at jeg fikk så lange i dag! Har ikke tatt noe bildet av det fordi jeg ikke gadd å ta noe av meg selv, og synes det faktisk er litt kleint å spørre andre om å ta en egobilde. Er så vant til at det er mamma som tar bildene, haha. Ææææh, nå må jeg dra. Hadebra og kos dere videre i dag!

15 kommentarer

Siste innlegg