SAS DRØMMEREISE

Hei dere! Dere husker for litt siden hvor det brøt ut store mengder av SAS bilder på instagram hvor man kunne vinne tur? Alle fikk med seg at det bare var tull etterhvert. Men nå kan jeg med all glede fortelle at det jeg nå skal fortelle dere er ordentlig, at det virkelig skjer på ekte!!! Vinn din drømmereise med SAS her.

Har du noen drømmeønsker om hvor du ønsker å dra i livet? Da burde du lese dette: SAS holder nå en instagram konkurranse hvor du skal legge ut bilde av et sted du ønsker å reise, er du kreativ av deg desto større sjangse er det for at du vinner denne konkurransen. Når du legger ut bilde som viser hvor i verden du vil reise må du huske å skrive hvor du vil og tagge #DrømmeSAS slik at de får sjekket det ut. Premien i denne konkurransen består at tur – retur flybillett for to personer med SAS, til en SAS destinasjon selvfølgelig. Hvor herlig hadde det ikke vært å vinne sin drømmereise å ta med din bestevenn, kjæreste eller et nært familiemedlem? Jeg har veldig lyst til å melde meg på denne konkurransen selv, men så er jeg dessverre ikke så veldig kreativ av meg. Men det er alltid verdt et forsøk, har så mange ønsker at jeg skal jaggu meg ta en sjans. 

Det er veldig viktig at du følger informasjonen som står under her for å kunne delta i denne ufattelig kule konkurransen:

For å delta i denne SAS konkurransen må du være fylt 18 år. Du må ikke glemme å være kreativ, fordi dem belønner kreativitet! Det er jury som velger ut vinner, juryen består av representanter fra SAS Markedsavdeling og DDB Reklamebyrå. Konkurransen startet allerede 1. februar og avsluttes 1.mars 2013, så nå gjelder det virkelig å satse ettersom det kun er få dager igjen til konkurransen avsluttes. Viktigste av alt så er det ikke lov å legge ut upassende bilder som bryter med Instagram eller Facebook sine gjeldene regler. Høres dette greit ut? I så fall, sett i gang med å vinn din drømmereise og lykke til!

 

Gjerne kommenter her i innlegget hvor i verden du drømmer om å reise og hvorfor 🙂

// Reklame

18 kommentarer
    1. til Afrika og bo så nære de ville dyra som mulig! drømmer så om dette, london/ny/USA alt det der er så langt nede på lista mi!

    2. jeg tror jeg ville dratt til asia eller Afrika, fordi jeg vil gjerne oppleve nye kulturer og få kunne se hvordan andre mennesker lever:-)

    3. Jeg syns det er dumt at man må være over 18. Da er det maaaaaange av oss som ikke får deltattttt!!!! 🙁 🙁 🙁
      meeen, har ekstremt lyst til å dra til New York!!

    4. Åhhh!:( Kan du pliiiiiiiiis ha flere konkurranser hvor man verken trenger Facebook, blogg eller være over 18 år?:( (får ikke blogg eller Facebook før om noen år:( ) Od dette var noe jeg hadde kjempe lyst til å være med på!:(
      P.s elsker bloggen din! Du er best!:D

    5. Jeg vil til California og surfe med kjæresten!! La ut bilde på insta nå. Krysser fingre og tær og alt annet jeg har 🙂

    6. Min drøm er å få reise til Australia der man finner The Great Barrier Reef!
      Utrolig fint sted,der man kan dykke. Jeg driver med fridykking og elsker og bare være i sjøen og oppleve det man ikke kan se fra land.
      Great Barrier reef er verdens største korralrev som er over 2000 km langt og dekker et område på 345 400 km², man kan til og med se det fra verdensrommet ! noe som beviser på hvor stort det er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg