BAZAR KONKURRANSE

Hei dere! Jeg får mail om forskjellige konkurranser jeg kan dele med dere osv, og jeg syns disse konkurransene er såppas bra at jeg ikke klarer å overse dem. Denne gangen er det en SUPER bra konkurranse. Den er veldig enkel også, beste av alt så er dere med i trekningen av 2 ipad mini. Det er altså to vinnere. For å være med i den konkurransen (link her) trenger dere kun å opprette en gratis bazar konto. En annen ting jeg kanskje tror dere ville likt er at bazar er også en side hvor man kan selge ting på bazar som å legge inn annonser, helt gratis. Noe for dere? Da burde dere hvertfall lese dette: Hvis du oppretter en anonnse eller fler, er du faktisk med i en ny trekning (link her)av tre vesker fra Marc Jacobs hvor det blir trukket ut tre vinnere. En ting du må huske er at du må være over 16 år for å delta i denne konkurransen.

To fluer i en smekk, registrerer du deg er du med i trekningen av Ipad mini. Det er jo egentlig ganske nyttig å ha med seg, ser at det blir mer og populært omkring. I tillegg om du legger ut en annonse (som er helt gratis) er du med i en trekning av tre vesker fra fantastiske merke Marc Jacobs. Sinnsykt kult ikke sant?!

Her er tingene du kan vinne hvis du registrerer deg og eventuelt legger ut annonse: 



Det er ikke en konkurranse som er på min blogg, så vinneren blir trukket av Bazar.

// Reklame

8 kommentarer

Siste innlegg