KONKURRANSE: VINN BRUN OG BLID SOLKORT

Hei dere! Håper dere alle har det kjempe bra, nå er det ikke lenge siden jeg holdt en konkurranse. Men nå er jeg allerede så heldig at jeg får holde en konkurranse i samarbeid med brunogblid. Det er noe jeg vet er veldig populært blant unge og faktisk eldre. Den avsluttes neste lørdag eller søndag. Allerede neste søndag er det en ny konkurranse hvor dere kan vinne noe til en høy verdi. Konkurransen er veldig enkel, det eneste du trenger å gjøre er:

– Like fanpagen til brunogblid HER
– Legge igjen mailen din i kommentarfeltet
– Deler du innlegget på facebook kan du kommentere 4 ganger når du vil som øker din vinner sjanse.

Jeg trekker 3 vinnere:

1. plass 10 solkort
2. plass 2 solkort
3. plass 1 solkort

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

925 kommentarer

Siste innlegg