SLITEN

Hei! Nå er jeg hjemme fra å hatt det kjempe gøy i studio med mange fra kk klassen. Vi holder på med et prosjekt som vi skal ha til Mangfoldet på Malakoff så har vi laget en musikkvideo. Sangen ble spilt inn i dag og ble drit bra! Foredraget gikk dårlig forhold til andre jeg har hatt, lot nervene ta over. Prøven i media gikk dårlig, måtte skrive minst 5 sider, hvis ikke så KANSKJE vi var heldige og kan få en 2’er. Teit spør du meg. Men kun et foredrag igjen nå og det er tysk som er i morgen. Nå skal jeg jaggu meg spise noe, jeg er skrubbsulten. Dere som følger meg på twitter vet jeg har vært litt shoppegal i det siste så bestilte noe for litt siden som kom i dag, skal vise dere det senere denne uken. Kjempe fornøyd!

7 kommentarer
    1. Må bare begynne med at jeg elsker bloggen din, du er så rå! at du i det hele tatt ligger på topplista selv om du ikke har blondt hår, blogger om sminke, festing, prinsessefrokosten og de “syykt bra produktene du fikk sponset” haha. Jeg digger klesstilen din, at den er laidback, at du spiser masse usunn mat, at du viser dine sider du ikke liker ved deg selv, og at du rett og slett er mennestelig. For resten av topplista er så overfladisk! Jeg kjenner meg selv så godt igjen i deg og bloggen din. Jeg spiser og usunn mat, snur døgnet, får stryk på prøver osv.. Du er så ekte mener jeg! Og det er såå deilig å vite at det faktisk er noen som meg det ute, som i tillegg får plass på topplista, til tross for dårlige karakterer osv. Du er en stor inspirasjon i deg selv syns jeg. Du er pen, smilende og virker som ei skikkelig gladjente. Jeg får ikke sagt det nok!
      Og haha, jeg husker måten jeg fant bloggen din også.. Jeg fant et bilde på face på “norges fineste kjærstepar” eller noe lignende, av deg og didrik. Allerede da så jeg at du hadde en sykt rå klesstil, og det var igrunn derfor jeg fant bloggen din. Har fulgt veien din opp mot topp 20, og er så stolt av deg!
      lots of love <3
      (håper ikke du skriver om dette på bloggen eller noe, men om du vil vite hvem jeg er så heter jeg mkvandahl på instagram)

    2. Hei! Jeg må først bare spørre, hva er twittern din?:)
      Madde, du ha sinnsykt bra blogg, elsker den! Jeg syns du skulle ligget på 1. plass på blogg.no sånn serr, digger deg! Du er også en orntlig blogger, du blogger liksom ikke om bare pupper og alkohol..
      Også har du den feteste klesstilen jeg noen ganger har sett, digger den!!:D
      Jeg lurer på om du kanskje kan lage et innlegg om klesstilen din? Tror det er flere en bare jeg som ønsker det:) Og kan du legge ut link til alle nettbutikkene du bestiller klær på?:)
      Har du også tips til hvor jeg kan kjøpe klær? Jeg får ikke bestille så ofte på nettet, og her jeg bor har vi bare noen få butikker vi har veromoda, dressmann, cubus, kaphal,zappa,zavanna,sanna brønnmo og madamlund eller hva den heter.. Men en skjelden gang får jeg bestille på nettet, så legger du igjenn link til nettbutikkene du bruker og bestille på blir jeg også glad:D
      Håper du skjønte hva jeg mente, jeg har dysleksi så ble sikkert noen skrivefeil..
      Klem en stor fan!<3:D

    3. Synnøve Gyth: ÆÆÆÆH herregud haha så søøtt sagt av deg. Ååh, jeg blir så glad av sånt her jeg, føler nesten det blir fjortis av meg men det er ikke tull. Jeg heter Alohamad på twitter, bare å søke på madeleine pedersen også 🙂

    4. Heisann! Jeg har lest bloggen din en god stund, og tror dette er den en av de eneste seriøse, ordentlige bloggene jeg leser. Det jeg liker så godt med bloggen din er hvor ekte alt er – du legger ikke skjul på at du ikke alltid får gode karakterer, eller at du hater fremføringer foran klassen (det gjør jeg også, verste jeg vet!) I tillegg viser du at du ikke følger noen streng diett, og jeg elsker at du sier du spiser det du vil. (Selv har jeg alltid vært usunn, og slitt mye med selvtillit om vekt-idealer osv.)
      Sist men ikke minst – stilen din er helt konge! Du har så laidback, surfe/skate-stil, men du beholder samtidig noen feminine trekk. Du er en stor inspirasjon, håper du fortsetter å blogge lenge, lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg