I GOT THE SUN IN MY POCKET

ALOHA! Ettersom jeg var i studio i går etter skoletiden fikk vi avsparere timene i kk i dag av den grunnen og fordi Bjørg dessverre har brukket et ribbein.. Da hun kom på skolen og sa vi ikke kunne få hun til å le minnet det meg skikkelig om da jeg hadde operert på barneskolen. Da kunne jeg ikke le fordi det gjorde så vondt, haha. Jeg var så heldig og fikk utsatt tyskforedraget mitt til neste tirsdag fordi vi har hatt så mye stress med skolen de siste dagene. Enda bedre ble humøret da jeg så det var sol ute, kan ikke våren bare komme nå?! Det fine været gjør meg så positiv og glad, rett og slett fordi det er min tid. Jeg elsker solen, varmen og stemningen med naturen og menneskene. Alle stråler sånn. Gleder meg virkelig til at snøen skal bli borte, da er det på tide å bytte til gode sommersko og sommeroutfits. Da skal jeg love dere at det blir mye bedre bilder. 


Jakke Carlings Skjorte Junkyard Bukse Junkyard Sko DinSko Solbriller RayBan

19 kommentarer

Siste innlegg