YOU AND ME

Hallo! Martine ble senere enn ventet så det blir byen i morgen i stedet, blir bare stressende med 1 time til det stenger. Vil ha litt bedre tid til å titte litt rundt i butikker. Så i kveld skal jeg bare slappe av med gutten min, har veldig lyst til å bake noe. Kjøpte ikke inn bakeingredienser i stad så flaks for meg er Didrik er tur ute med noen kompiser nå så han handler det inn da han er på vei hjem senere i kveld. Da skal vi lage en kjempe god brownies! Han øvde på teorien i hele går, så i dag er det satt av tid til meg, endelig. Vi har nettflix, så blir nok en film derfra mens vi skal kose oss med litt godteri regner jeg med. Jeg kommer ikke over hvor deilig det er å ha en gutt som du vet kommer hjem til deg hver eneste dag som du skal tilbringe kveld og natt med. Å se det trøtte trynet hans om morningen er som gull for meg, bare enda bedre. 

45 kommentarer

Siste innlegg