KONKURRANSE: VINN EN FANTASTISK MULBERRY VESKE I SAMARBEID MED SHAI

Hei! Dere husker vel for litt siden så mottok jeg Shai barberhøvelen? Det er enda en av mine favoritter, jeg gleder meg faktisk til å bruke den hver eneste gang jeg skal dusje. Bena mine er myke som aldri før, og de skinner mer faktisk. Det er egentlig helt utrolig synes jeg, får så baby hud at det skulle ikke vært mulig. Husk at denne Shai barberhøvelen får dere fremdeles prøvd gratis HER.

Jeg er så heldig nå og får lov til å dele ut en Mulberry Bayswaterveske veske i samarbeid med Shai. Dere får selv velge fargen dere ønsker. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg liker best, står mellom den mørkeste og mellomste fargen. Ganske clean, så den passer til det meste og det er bra. Jeg synes faktisk denne premien er helt utrolig. Selv jeg ble skikkelig glad da jeg fikk lov til å gi bort en sååå fin premie. Jeg vet at mange av dere jentene liker dette merke og slike vesker så dette synes jeg var helt knall. 

Eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:
Om du ønsker større vinnersjanse går du inn HER og bestiller en gratis prøve av Shai barberhøvelen.

– Legge igjen en kommentar med hvilken farge på vesken du ønsker.
– Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 


LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!


// I samarbeid med Shai

1931 kommentarer

Siste innlegg